Известие

Collapse
No announcement yet.

Ръчна или автомат.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    В първия пост на колегата не става ясно че се пита за разход...Разхода колега го смятай с 1-2 литра отгоре спрямо ръчната кутия.
    5 Ланчии зад гърба си!
    И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

    Comment


    • #17
      Като разход - градско 7,5 - 9,5, ако много я гониш - 10.5. Извънградско - един път 4,9, иначе нормално 6,5 - 7.0/100. Това естествено се отнася за моята - 2005/2,4 20V
      AR 166 2,4 jtdm
      NT II 2,7 tdi
      Peugeot 206 1,1
      AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

      Comment


      • #18
        6.5 - 7 ми се струва доста. Тук обикновено пишат за около 5.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от inetsov Покажи съобщение
          6.5 - 7 ми се струва доста. Тук обикновено пишат за около 5.
          да ама неговата е автомат
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #20
            Автомата е ZF 4 скоростен за бензините или 5 скоростен Айсин за дизела. Не знам за дизеловия, но вече имам над 30 000км за по-малко от година на бензиновия. Определено кефа е голям (ако и мотора е голям), а за подръжка си нямам и идея. Предполагам, че маслото на мойта кутия не е сменяно никога, та в тоя ред на мисли, сменя ли се това масло и има ли чалъм да се източи цялото и да се смени ? Разправят ми, че имало и било лесно. Това хора, които твърдят, че са сменяли на такива кутии и то доста (монтирани на Мерцедес). От друга страна чета, че като се смени има шанс кутията да спре...... Някой с личен опит ?

            Извинявай, че ти отвлякох темата. Ако питаш за бензинов автомат съм с двете ръце за, особено в мойто положение да сменям предавки с лявата
            Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

            Comment


            • #21
              А като мотор,бензин или дизел? Още не мога да се ориентирам ,затова ще съм благодарен, някое и друго мнение.

              Comment


              • #22
                Аз съм болен мозък и отговора ми е бензин и колкото повече толкова повече. Определено е кеф
                Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                Comment


                • #23
                  Бензиновите V6 са лакоми, TS май е слаб за купето. Така че - дизел, а ако може да храниш ии газифицираш бензинова - бензин.
                  Last edited by geniusloci; d.m.y г., 09:02.
                  Alfa Romeo 166 3.2 V6 24 '04 FL
                  HardwareBG Team member | PC компоненти | RC модели | Електронни цигари | Настолни игри

                  Comment


                  • #24
                    166

                    Дизела е по пъргав и по тих мотор и по икономичен
                    Алфа Ромео 159

                    Comment


                    • #25
                      Благодаря колеги, аз по принцип съм за дизела но не са ми излишни някой и други мнения.


                      П.П Той ми е без пари

                      Comment


                      • #26
                        Тия легенди за 2500лв обслужване ги забравете. Смяна на маслото направих и е по 20 лв литъра, като при нормално източване падат 4 литра. Старото масло беше като ново, но реших да го направя профилактично. Има опция и да се източи цялото, но е трудно и реших сега да сменя сега 4 литра, да покарам, след 2-3 месеца пак 4 да източа и така. Ремонт на турбина ако се наложи е 360лв в джемини. Като цяло, ако при покупката на колата автомата работи добре няма какво толкова да се притеснявате. Просто към автоматика трябва да сте по-галантни и да спазвате някои прости правили и би трябвало да ви служи вярно. На бензините е 4 степенна и маааалко липсва една междинна предавка, но не е фатално. На либрата ми първа беше до 80 км/ч и при 155 коня това беше проблем, сега при 190 коня и първа до 60 дори и потеглянето ми е достатъчно динамично и добро. С ръчни динамиката е по-голяма, но усещането от шофирането с автомат в голяма тежка кола е приятно и успокояващо, плавно, а и звука от мотора е по-различен заради по-особената смяна на предавките. Предполагам, че с 3.0 моторът е малко по-приятно отколкото при мен с 2.5, но съм доволен.
                        Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                          Тия легенди за 2500лв обслужване ги забравете. Смяна на маслото направих и е по 20 лв литъра, като при нормално източване падат 4 литра. Старото масло беше като ново, но реших да го направя профилактично. Има опция и да се източи цялото, но е трудно и реших сега да сменя сега 4 литра, да покарам, след 2-3 месеца пак 4 да източа и така. Ремонт на турбина ако се наложи е 360лв в джемини. Като цяло, ако при покупката на колата автомата работи добре няма какво толкова да се притеснявате. Просто към автоматика трябва да сте по-галантни и да спазвате някои прости правили и би трябвало да ви служи вярно. На бензините е 4 степенна и маааалко липсва една междинна предавка, но не е фатално. На либрата ми първа беше до 80 км/ч и при 155 коня това беше проблем, сега при 190 коня и първа до 60 дори и потеглянето ми е достатъчно динамично и добро. С ръчни динамиката е по-голяма, но усещането от шофирането с автомат в голяма тежка кола е приятно и успокояващо, плавно, а и звука от мотора е по-различен заради по-особената смяна на предавките. Предполагам, че с 3.0 моторът е малко по-приятно отколкото при мен с 2.5, но съм доволен.
                          Колегите казаха за ремонт на кутията тези 2500лева!Е вярвай ми така е,наскоро го изпитах на гърба си само 900лева и то за далеч по обикновена кутия!Та мисълта ми е зависи как се счупи автомата може и да не стигнат!А за маслото сменя се цялото на автоматична станция,подобна на тези които са за фреон!

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от inetsov Покажи съобщение
                            6.5 - 7 ми се струва доста. Тук обикновено пишат за около 5.
                            5 по надолнище Ръчната кутия на 166 превключва много приятно и е с по-нисък разход, а автоматика си е супер екстра и естествено не е "безплатна".
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #29
                              EDIT: визирах поста на колегата RPWWD "Ако ти се дават 2500 лева за "профилактика" на автомата (кво ли става като се счупи?!?) давай "

                              @RUSEV-BGR - Има я и тази опция, но не е задължително. На либрата имах проблеми с дифа на автомата. Сваляне, ревизия, ремонт + семеринги и т.н. ми излезе 850лв. При теб какъв е бил ремонтът ?
                              Last edited by duronman; d.m.y г., 23:06.
                              Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                                Тия легенди за 2500лв обслужване ги забравете. Смяна на маслото направих и е по 20 лв литъра, като при нормално източване падат 4 литра. Старото масло беше като ново, но реших да го направя профилактично. Има опция и да се източи цялото, но е трудно и реших сега да сменя сега 4 литра, да покарам, след 2-3 месеца пак 4 да източа и така. Ремонт на турбина ако се наложи е 360лв в джемини. Като цяло, ако при покупката на колата автомата работи добре няма какво толкова да се притеснявате. Просто към автоматика трябва да сте по-галантни и да спазвате някои прости правили и би трябвало да ви служи вярно. На бензините е 4 степенна и маааалко липсва една междинна предавка, но не е фатално. На либрата ми първа беше до 80 км/ч и при 155 коня това беше проблем, сега при 190 коня и първа до 60 дори и потеглянето ми е достатъчно динамично и добро. С ръчни динамиката е по-голяма, но усещането от шофирането с автомат в голяма тежка кола е приятно и успокояващо, плавно, а и звука от мотора е по-различен заради по-особената смяна на предавките. Предполагам, че с 3.0 моторът е малко по-приятно отколкото при мен с 2.5, но съм доволен.
                                Които ти е казал че като развиеш пробката излизат от кутията 4 литра те е излъгал.Повярвай ми !Повече от 2-2,5кила не можеш да източиш!По каталог и дават 7,200 литра.С празна турбина повече от 6,700 не можах да налея.360 лева за ремонт на турбина такава цифра просто не съществува жестоко се бъркаш.Само монтаж демонтаж е над 150 лева .... !

                                ---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:14 ----------

                                Разберете при автоматите има два вида потребители...такива които са минали само с смяна на масло или такива които не са сменяли масло и не са имали проблеми....Но които е имал проблем с автоматика сумата за ремонт 4 цифрена.....това е !!!!
                                5 Ланчии зад гърба си!
                                И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                                Comment

                                Working...
                                X